.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیر مجمع نمایندگان مازندران :
برجام باید براساس قانون در مجلس بررسی شود
شمال نیوز : وی با بیان اینکه تصمیمات کمیسیون ویژه برجام در این هفته نهایی می‌شود، متذکر شد: هفته آینده در صحن علنی مجلس فقط بررسی توافق برجام مطرح می‌شود اما لازمه انجام برجام برای توافقات و جاهایی که نیاز به تغییرات دارد باید دولت لایحه خود را ارائه کند.....

شمال نیوز : نماینده مردم شهرهای قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به قانون اساسی تمامی توافق‌نامه‌ها باید در مجلس بررسی شود که برجام هم به عنوان توافق‌نامه تاریخی نیاز به بررسی مجلس دارد.  

کمال علیپور درباره بررسی توافقات برجام در مجلس، اظهار کرد: براساس قانون اساسی تمامی موافقت‌نامه‌ها و توافق‌نامه‌ها باید به تایید مجلس برسد و آنهایی که اعتقاد دارند برجام نباید در مجلس تصویب شود سخت در اشتباه هستند.

نماینده مردم‌ شهرهای قائم‌شهر، سیمرغ، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده‌ای قبل از اظهارنظر درباره تصویب برجام در مجلس باید به قانون اساسی توجه کنند، بیان کرد: قانون اساسی به عنوان قانون مرجع کشور مورد تایید همه اقشار جامعه است و مقام معظم رهبری نیز درباره تصویب برجام در مجلس نظر منفی تاکنون نداشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه همان‌گونه که دولت باید توافق‌نامه را با تایید مجلس انجام دهد در این راستا باید دولت با تایید مجلس برجام را عملی کند، خاطرنشان کرد: چهارچوب قانونی توافق‌نامه‌هایی که توسط دولت انجام می‌شود باید رعایت شود تا در آینده با مشکلاتی رو به رو نشویم.

علیپور با تاکید بر اینکه توافق برجام می‌تواند یک توافق تاریخی برای کشور رغم بزند، تصریح کرد: در این توافق نباید حق و حقوق ملت ایران از بین برود زیرا در این توافق موضوعات مختلفی در آن شکل گرفته است که باید حتما چشم و زبان نظام که مجلس است در این راستا بررسی‌های لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: اکنون کمیسیون ویژه برجام در حال تشکیل است و دولت هم باید در این زمینه لایحه را ارائه کند تا اقدامات لازم شکل گیرد.

نماینده مردم‌ شهرهای قائم‌شهر، سیمرغ، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی افزود: در کمیسیون ویژه برجام تمامی گروه‌هایی که در توافقات دخیل بوده‌اند اعم از گذشته و حال، برای بررسی برجام دعوت شده‌اند تا با تصمیمات مناسب از حقوق ملت ایران در این توافق دفاع کنند.

وی با بیان اینکه تصمیمات کمیسیون ویژه برجام در این هفته نهایی می‌شود، متذکر شد: هفته آینده در صحن علنی مجلس فقط  بررسی توافق برجام مطرح می‌شود اما لازمه انجام برجام برای توافقات و جاهایی که نیاز به تغییرات دارد باید دولت لایحه خود را ارائه کند.

علیپور در پایان با تاکید بر اینکه باید دولت حتما لایحه خود را درباره توافق برجام به مجلس ارائه کند، گفت: حتما دولت باید لایحه خود را ارائه کند زیرا رای‌گیری بدون لایحه دولت اقدام غیرقانونی است./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 شهريور 1394
نماینده های مجلس چه دوننه برجام چچیه
ايراني 22 شهريور 1394
خوب شد كه دولت روحاني بر سر كار آمد وهمه مسئولين قانونمند شدند . در مورد دزدي ها واختلاسهاي دولت قبلي چرا كسي مراجعه به قانون نكرد. شمال نيوز محافظه كار . منتشر كن!!!!!!!!!!!!
محمد از قایمشهر 22 شهريور 1394
راستش ما هم داریم شما رو بررسی میکنیم تا ببینیم این چهار سال چکار کردین فکر عزل و نصب مدیران بودید یا فکر سازندگی یا معیشت مردم لااقل بذارین این موضوع هسته ای حل بشه مردم از گرفتاری در بیان وگرنه ده اسفند نزدیک است
نا شناس 22 شهريور 1394
حواسم باشه بهت رای ندم
سید رسول 22 شهريور 1394
نمایندگان می خواهند چکار کنند؟1- تایید کنند: چه فایده! 2-رد کنند: نمی توانند چون هزینه آن برای نظام خیلی سنگین است. 3- طبق نظر آنها اصلاح شود: خوش خیالی است با رد آن فرقی ندارد چون 5+1سر میز مذاکره بر نمی گردند.
نا شناس 22 شهريور 1394
درود بر شیر بچه سوااااادکوه .مهندس فدائی داري
احمدی 22 شهريور 1394
بهتراین است نظرمردم رابخواهندچون این نمایندگان فقط دنبال کارسیاسی هستند منافع نظام وملت را درقدرت خودشان می بینند
شهروند جویباری 22 شهريور 1394
"مجلس چشم و زبان نظام مجلس است" آقای علیپور با توجه به این جمله چند سئوال مطرح است.
1-در زمان دولت قبلی که دولتی پاکدست بود!!!! این چشم باز بود یا بسته بود؟ اگر باز بود آن همه تخلفات قانونی و اختلاس ها را نمی دید؟ یا می دید و بنا بر مصالح و منافعی (البته غیر از منافع ملت ایران) چشم پوشی میکرد؟ البته می دانیم که نمایتدگان هرگز خیانت نمی کنند.
2- در زمان دولت پاکدست، چرا این زبان نظام بسته بود؟!!!!!!!!!!
3- راستی مجلس و نمایندگان آن ، چشم و زبان ملت نیستند ؟!!!!!!!!!!! یعنی فقط ملت به آنان رأی می دهندو بس !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عجب تا به حال نمی دانستم. بر دانشم اضافه شد. خدا را شکر
نا شناس 22 شهريور 1394
جان براررضایت هاده مردم وشنایی بمیرن رضایت دنی پلنگ ول هاکرده ته رضایت هاده
سوادکوهی باغیرت 23 شهريور 1394
بعد از شهدا ما چه کردیم ؟؟؟جبهه ها من و هم سالهای من بودند سود سفرها با تو و دیگران خدا داند ؟؟؟او سوادکوهی نیست کسی هست با غیرت هست از نظام و کشور حمایت میکند نه اینکه همیشه حرف رد بزند مگر اسلام این هست پس انسانیت چی شدیاد جبهه های جنگ بخیر راستی در انتخابیه تو چه خبر بیکاری واشتغال ریشکن شد خدا قوت به تو دین دار ومسلمان قائم شهری نه سوادکوهی ؟؟؟؟؟سوادکوهی با غیرت هست تو کاری مثبت در انتخابیه تو اتفاد افتاد نه بگو کجا عمل کرد تو که سفرهای خارجی یا.... دردستور خودت داشتی ؟؟؟؟جواب دارید نه به خدای بزرگ ندارید اگر کاری انجام شد خدا داند اگر نشد در اخرت یقه تو را میگیریم جواد شهدا چطور باید داد درج کنید لطفا .
علی از سوادکوه 24 شهريور 1394
اقای علیپور لطف بفرمابرومشغول ساختن زمین تصرف کرده کنارساختمان اقای حسینی ویلای خودت رابساز که زمین را به نام خانمت کردی حومه ورسک
کاری به برجام نداشته باش

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.